دوچرخه سوار

گزارشهای یک رکابزن

دوچرخه سوار

گزارشهای یک رکابزن

دوچرخه سوار

سلام ...
خوش آمدید
این وبلاگ شامل نوشته های من که بیشتر درباره گزارش های دوچرخه سواری به نقاط مختلف ایران است، می باشد.
لطفا با نظرات خودتون در بهتر شدن وبلاگ من رو کمک کنید

آخرین نظرات


مسیر رکابزنی روز اول (24 اردیبهشت 95) : قزوین - باراجین - زرشک - گردنه گدوک - کامان - فلار - بهرام آباد - رازمیان - هیر 

مسافت رکابزنی: 60 کیلومتر

مسیر رکابزنی روز دوم (25 اردیبهشت 95) : هیر - ویار - شنگل رود - کلیج دره - گردنه گونه کول (آب انبار کش) - سپارده - لوشکان - درگاه - گرمابدشت - رحیم آباد - کلاچای

مسافت رکابزنی: 105 کیلومتر


بیشترین ارتفاع: 2800 متر گردنه گونه کول 

کمترین ارتفاع در هنگام صعود: 868 متر بهرام آباد

کمترین ارتفاع: 8 - کلاچای

مسافت کل: 165 کیلومتر


فایل GPS مسیر




جاده باراجین به زرشک



روستای کامان






دورنمای شهر رازمیان



روستاهای دربند و سوگاه


کوچه باغ روستای هیر



در مسیر گردنه گونه کول


گردنه گونه کول (آب انبارکش)






مناظر بعد از گردنه





در مسیر روستای سپارده



روستاهای بالا اشکور


اشکور


مسیر سپارده به لوشکان











سفید آّب




نظرات  (۴)

درود
خیلی محشره این مسیر و آفرین به شما . عکسهای فوق العاده ای هم گرفته اید. بخصوص عکسهای ک رو گردنه گرفتید. خداقوت به شما .چه تناقضی ،ارتفاع کم سرسبز و ارتفاع بالا برف.
ما هم همین مسیر دقیقا رکاب زدیم . حدود دوسال پیش ، البته هوا گرمتر بود و زمین خشکتر .سال گذشته هم با همسرم این مسیر با پراید از رحیم آباد به سمت قزوین اومدیم و بین راه البته پشیمان شدیم ، اما بالاخره رسیدیم به ویار . تکه خاکی بین ویار تا سپارده خیلی بد بود برای ماشین ما. اما برای دوچرخه سواری واقعا مسیر فوق العاده و رویایی هستش . دمتون گرم ، خاطرات مارو زنده کردید.
حسن آقا منتظر گزارشهای جدیدتون هستیم. سماموس چه عظمتی داره !
پاسخ:
ممنون از شما . نظر لطفتون هست.امسال مسیر نسبت به سالهای قبل بدتر شده بود و ماشین سواری به سختی میتونه از این مسیر تردد کنه ولی مسیر برای دوچرخه سواری عالیه
سلام حسن آقا مسیرها و گزارشهات معرکه است واقعا قابل استفاده هم هستند هم زیبا و هم کاربردی منتظر مسیرهای جدید و گزارشهای قشنگت هستیم راستی من یک سوال داشتم ازت این مسیر الموت به جنت رودبار با سواری غیر افرود هم میشه رفت من الموت به تنکابن رو رفتم این مسیر هم مثل اونه ؟
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید... مسیرش از الموت به تنکابن کمی بدتر هست بنظر من به ماشین سواری فشار میاد و البته طولانی تر هم هست. باید تفریحی این مسیر را بروید تا خسته نشید. 
دمت گرم
من یک پزو 405 دارم این مسیرو میتونم باماشین برم اگه میشه چند ساعت طول میکشه
پاسخ:
سلام با ماشین میشه رفت ولی مسیر بخصوص بعد از گردنه خیلی خرابه و به ماشین خیلی فشار میاد من تا الان با ماشین نرفتم ولی مسیر خاکی و پرپیچ هست نمیشه سرعت رفت

سلام

از شما برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌تون ممنونم.

من برای رودسرم

دنبال یه همرکاب از رودسر پایه برای سفر با دوچرخه می‌گردم.

اگر کسی هست ایمیلش رو بذاره لاهاش ارتباط بگیرم.

پاسخ:
سلام 
ممنون از لطف شما 
نه متاسفانه در رودسر من دوچرخه سواری رو نمی شناسم. 
میتونید به هیئت شهرتون مراجعه کنید یا گروه های شهرتون رو اینترنت یا اینستاگرام جستجو کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی