دوچرخه سوار

گزارشهای یک رکابزن

دوچرخه سوار

گزارشهای یک رکابزن

دوچرخه سوار

سلام ...
خوش آمدید
این وبلاگ شامل نوشته های من که بیشتر درباره گزارش های دوچرخه سواری به نقاط مختلف ایران است، می باشد.
لطفا با نظرات خودتون در بهتر شدن وبلاگ من رو کمک کنید

آخرین نظرات

سفر سه روزه به دیار الموت

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۶ ق.ظ

 

 الموت یکی از مناطق مورد علاقه من برای سفر با دوچرخه است. این دفعه بعد از پایان امتحانات دانشگاه تصمیم گرفتم چند روز با دوچرخه به الموت سفر کنم تا خستگی رو از تن به در کنم

روز اول: قزوین - کورانه - گردنه قسطین لار - رجایی دشت - دیکین - زرآباد

جاده الموت

 

جاده الموت بعد از گردنه قسطین لار 

 

 رودخانه شاهرود

 

 

 امامزاده علی اصغر(ع) در روستای زرآباد

 

روز دوم: زرآباد - دریاچه اوان - معلم کلایه - شهرک - اندج - گازرخان

 

دره بعد از روستای زرآباد

 

دریاچه اوان 

 

 

 

 

 معلم کلایه - میدان الموت

 

 جاده روستای اندج

 

صخره های اندج

 

 

 

 

 حرکت به سمت قلعه الموت

 

 در مسیر گازرخان

 

 روز سوم: گازرخان - خوبان - زوارک - گرمارود

قلعه الموت

 

 

نمای روستای گازرخان از بالای قلعه

 

 

قسمتی از پله های قلعه

 

سفید در

 

 در راه گرمارود

نظرات  (۱)

واقعا منطقه الموت زیباست
خوش به حالت که میتونی با دوچرخه سفر کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی